tomten ?

om en stund åker jag och mamma till öb och köper fotoalbum till mig, har för mycket bilder,
måste ha någonstans att lägga dom .  vid fyra så åker jag med mormor , mina småkusiner, robin , julia
och kristina uno och lage tror jag? ut i skogen för att kolla på nån tomte eller nått haha ?
jag har ingen aning om vad  vi ska göra för mormor vägrar berätta men de blir nog kul hehe .
nu ska jag åka skriver sen puss.



hahaha passar på att lägga ut en bild på mig och världens bästa flicka på hela jorden!!! ingen kommer någonsin kunna ersätta dig! , love you!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag Älskar Dig Denice!!!<3

2011-12-23 @ 13:53:36
URL: http://johannaasteingruber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0