jag saknar oss

trodde det skulle vara vi två förevigt?? , åh det här är det svåraste jag har varit med om , det svåraste och det jobbigaste. jag tänker på dig hela tiden, du är det första jag tänker på när jag går upp på morgonen och det sista jag tänker på innan jag somnar. trodde aldrig att det skulle vara så svårt att vara utan dig. jag hade aldrig haft en dröm som gått i uppfyllelse tills jag hittade dig. jag skulle göra vad som helst för att få det vi hade tillbaka, vet inte riktigt vad jag ska göra för att få dig att ändra dig , försöker hitta nått att säga,nått som jag inte redan sagt. har försökt med allt. jag saknar dig så sjukt mycket,hur du brydde dig om mig,hur mycket du fick mig att känna mig älskad, du gjorde verkligen mina dagar. jag önskade jag kunde spola tillbaka tiden och fixa allt. om jag bara kunde få en chans och visa hur mycket du betyder för mig , en chans att visa att det kan funka igen . vill bara ha dig. mitt hjärta tillhör dig. uatn dig är jag ingenting, känner mig så ensam. jag saknar hur nära vi var.jag tänker på alla våra minnen, vart jag än går så är det nånting som har med oss att göra. jag saknar att ha dig vid min sida. vi brukade sova näsan varje dag , känns så ensamt. jag gråter varje dag för att jag saknar dig så mycket, känns som att jag bara vill ge upp . varje gång jag tittar på bilder med oss två eller läser kort jag fått från dig så börjar jag gråta , klarar inte av att slänga det heller, för dom betyder så mycket för mig . Min högsta önskan just nu är att du ger/gav mig en andra chans att få bevisa att du och jag skulle funka tillsammans. Jag älskar dig och det kommer jag alltid göra. alltid alltid alltid! tanken på att du kommer hålla på med andra tjejer klarar jag inte av . jag vet inte hur länge till jag klarar. du får alldrig glömma mig jonathan för jag kommer aldrig glömma dig . du var helt perfekt och jag är så himla glad att jag fick dela den här tiden med dig. kommer nog aldrig hitta någon som är bättre än dig.vad som än händer så kommer du alltid vara min första största kärlek och det är jag så sjukt glad över . du är den finaste killen jag någonsin sett och det lovar jag dig. jag kommer vänta här på dig. och jag hoppas att du börjar sakna mig snart för jag saknar dig så sjukt mycket :'( .sitter och gråter som en tok när jag skriver det här,. tanken på att kanske aldrig mer få träffa din underbara familj känns helt sjukt.,jag saknar dina kramar och pussar och hur du rörde vid mig,åh snälla kom tillbaka. du är den absolut fantastiska person jag någonsin träffat!!!,och om du skulle sakna mig hjärtat kom tillbaka till mig då:'( jag väntar. vi lovade att aldrig lämna varann men nu känner jag mig så ensam det bara går att vara.jag vet att jag säger dumma saker iblan men jag menar det aldrig, vill aldrig såra den killen jag älskar mäst på denna jord,jag är så ledsen för allt jag gjort.jag älskade dig igår älskar dig nu ch kommer alltid göra det.om jag fick välja mellan att älska dig eller att andas då skulle jag välja mitt sista andetag till att säga att jag älskade dig. kommer alltid att göra det.loggade precis in på min gamla msn , där stog det i love you// din pont. åh va jag vill ha dig tillbaka, fanfanfan.när jag säger "jag älskar dig" är det inte bara för att jag vill ha dig eller inte kan få dig det har inget med mig att göra,jag älskar den du är och vad du gör, jag har sett din snällhet och din styrka jag har sett det bästa och det värsta av dig, jag älskar dig för den underbara kille du är!! jag kommer alltid att älska dig vad som än händer!!!! hoppas du tar åt dig om du läser detta älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0