:'(

kan inte sluta tänka på det som hänt, känns inte verkligt!,
vafan ska jag ta mig till nu då??, ingen som ligger bredvid mig i
sängen,ingen som pussar mig,ingen som säger att jag är fin,
ingen som säger att han älskar mig,ingen som stöttar mig när
jag är ledsen. känns som att livet är slut nu, finns inget att leva
för längre.jag känner mig så ensam,så fort jag är ensam så
faller jag i gråt.Jag älskade dig så mycket, varför berättade du inte för mig??
var andra tvungna att berätta för mig. det hade vart annorlunda om du
bara berättat eller åtminstone gett mig en andledning om varför du
gjorde det. jag känner mig sviken. alla våra minnen är så underbara,
visst vi har bråkat en hel del på sistone men vi har också helt otroligt
fina och roliga minnen tillsammans!, tack för all den kärlek du gav mig.
fan förlåt för att jag var den flickvän du förväntade dig,jag är ledsen för
det.jag kommer aldrig komma över dig jonathan, känslorna finns kvar
och jag kan inte få dom att försvinna, men det du gjorde är oförglömligt.
fan. jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: ida

vad var det som hände gumman? :( <3

2011-06-14 @ 12:14:36
URL: http://wiktorssonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0