fan

hur fan kunde du ?
på våran 1,5 års dag och allt

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej denice. låter bli att skriva namn. för skriver jag det lyssnar du inte. 97a tjej. mer säger jag inte!

Men jag vägrar tro att jonathan menar någonting illa, han älskar dig, du älskar honom. har varit där, känt mig ensammast världen, blivit sviken, blivit lämnad där. Men du har chansen, prata med honom. Jaja tänker du och bryr dej inte. Men det är sant, äkta kärlek mellan er. Jag ser det, ni ser så JÄVLA lyckliga ut. folk drömmer om att ha ett sådant

vackert förhållande som ni har. För hans, din och alla andras skull, prata med honom.

Lycka till, kram<3

2011-06-14 @ 00:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0