orkar inte

det här är det jobbigaste jag har varit med om i hela mitt liv. Trodde aldrig att jag skulle må så här dåligt. Det  har gått snart två veclor och jag har fortfarande inte accepterat att det är slut.Varför skulle detta hända?? . Jag försöker verkligen det gör jag men det hjälper tydligen inte. varje kväll innan jag ska sova ligger jag och gråter. Jag är trött på det. Jag vill vara glad och possitiv som förr. nu orkar jag inte göra nånting om dagarna och är bara depp. vad ska jag göra för att glömma och gå vidare?? , släppa taget och ta nya steg frammåt?? . förstår ingenting . Det känns så sjukt. Jag försöker men får ingenting tillbaka absolut ingenting.Jag behöver all hjälp jag kan få, jag behöver någon att prata med. Jag orkar inte mera . behöver må bra. Jag behöver hjälp för att komma tillbaka. kommer aldrig kunna släppa taget, jag älskar dig så. Även fast jag vill så går det inte att släppa taget om dig.fan! orkar inte mer

Kommentarer
Postat av: Anonym

för att tänka på nått annat, du kan va med mig :)

2011-06-26 @ 15:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0