tack för allt

om någon av jonathans föräldrar läser detta så ska ni veta att ni är en av dom snällaste jag träffat,är så glad att jag fick dela 1,5 år med en underbar kille och  hans underbara familj, jag kände mig verkligen som hemma hos er.
jag ville inte att det skulle bli så här, skulle vilja fortsätta komma hem till er och prata och bara glömma alla bekymmer. man mådde så bra när man var hos er,man tänkte inte på nått dåligt,men bara var glad och glömde allt. tror inte att jag någonsin kommer hitta en bättre kille med en sån snäll och glad familj som ni var. tack för allt.
ni kändes som en andra familj för mig.

Kommentarer
Postat av: malinornell

♥♥♥!



och denice.. de ska vara du och pont :(

2011-06-29 @ 11:18:56
URL: http://malinlinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0