älska glömma förlåta

man ska älska glömma och förlåta, men allt ja gick igenom i sommras går inte att glömma.
jag älskar och jag har förlåtit men jag har inte glömmt, saker kommer upp i mitt huvud
hela tiden, sakerna hon sa till mig , saker jag inte vet om de var lögn eller ej?

hon skriver till mig, frågat om jag håller på med honom och jag
säger ja  , hon säger desamma till mig och jag stelnar till,
jag ber henne förklara för jag förstår ingenting. Hon säger att dom träffats ett tag och
att dom håller på. men hon säger att när hon skrev om honom så bad han henne ta bort
allt för att ingen skulle se. hon säger saker dom gjort, saker jag inte kan komma över.
saker som kommer upp i mitt huvud varje dag. jag ringer honom och frågar om det är sant
allt hon sagt , han säger först nej men sen erkänner han , och jag har nog aldrig mått
så dålligt i hela mitt liv, att vara så kär som ja var och sen att killen man älskar säger att
han älskar mig men sammtidigt håller på med en annan i smyg , vad ska jag säga? .
jag kan inte glömma, ligger i sängen och gråter. jag villl bara glömma men det går inte,
det gör så ont!. Hon säger till mig att han sagt att han inte vill ha mig och att jag var elak och
en dålig flickvän.

allt som hon berättade kommer upp i mitt huvud exakt varje dag , jag försöker börja lita på honom igen
men det är svårt, svårt som bara den, vet inte om jag någonsin kommer kunna lita på en kille igen
så som jag litade på han innnan de hände, jag litade på han till hundra precent!.
vad ska jag göra för att glömma? seriöst jag behöver hjälp jag klarar inte det här.
jag älskar honom så sjukt mycket så ja skiter i vad som hände, försöker låtsas som att inget är fel som om
allt är glömt men så är det inte, för ja kan inte glömma det här hur mycket jag än vill.

efter skolavslutningen fick ja reda på att han skrivit med andra tjejer, jag gör slut , jag är arg och ledsen ,
men sen ångrar jag mig för jag saknar han , ja sket i om han skrev med andra tjejer jag älskade honom
och ville ha han tillbaka men han sa att det var försent ja hade redan gjort slut, jag gav han saker det stog tex
jag saknar dig på , fotoalbum där jag skrev ner alla mina känslor, jag försökte verkligen i hela 3 månader, men efter ett tag så började jag själv ta på mig skulden, tänkte att allt var mitt fel för det var jag som gjorde slut. men sen äntligen så vill han försöka igen , men börja som vänner det går längre och längre tid och till slut sa han att han älskade mig , jag vart så jäkla lycklig. jag var så glad, men sen skrev den här tjejen till mig och jag sjönk ner på botten igen och insåg att de va kanske inte mitt fel från början trots allt för jag gjorde inget fel . men tyvärr så är fortfarande en bit av mig nere på botten , men jag är glad nu , och jag försöker lita på han mer och mer och vad som än har hänt så kan jag inte sluta älska honom , jag älskar honom mer än själv livet och vill aldrig mer bråka med honom!

jag älskar honom verkligen så sjukt mycket och han är mitt allt, och jag är jätte rädd för att bli sårad igen , jag vill att han ska vara min , jag vill dela resten av mitt liv med honom , jag älskar att komma hem till honom och hans underbara familj , de är det bästa jag vet!    det hon sa förstörde mitt liv, det hon sa till mig sänkte mitt självförtroende, och nu är jag inte den som jag var förrut, jag var alltid glad förrut, alla sa det , jag grät aldrig , nu gråter jag jätte ofta och under sommarlovet grät jag varje kväll . jag vill vara den glada och possitva denice igen . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0