min kärlek

min kärlek till den här pojken är tamefan obeskrivlig!!!
jag känner mig som den lyckligaste flickan på jorden just nu. jag är
alltid glad nu för tiden! alltid!. när du inte fanns hos mig så kände jag
mig så tom innuti och var bara ledsen hela tiden . men det är ändrat nu .
jag är så glad för att jag har fått världens finaste kille! idag när vi var i kupolen
satt vi och åt och medans han pratade så satt jag och kollade på honom i kanske
5 min, bara kollade på hans fina utseende, hans fina ögon , åh jag hade lust att
börja gråta för att jag är så glad att jag har en sån fin kille, jag lovar er alla att
för mig är han den finaste killen på jorden. ingen annan ingen! jag skulle kunna sitta och
kolla på han hur länge som helst.  bara titta och tänkta att den där  fina killen han är min .
och BARA min. jag är redo att satsa allt. så fort han lämnar mitt rum så saknar jag honom .
vill vara med han i resten av mitt liv. jag är så sjukt tacksam för att jag har dig jonathan emanuel
bergkvist!!!! jag är så himla lycklig och det är dig jag har att tacka för det.
det är du & jag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0