you are what i want


du är allt jag någonsin önskat mig. Jag tänker på dig hela tiden, jag saknar dig så fort du lämnar mitt rum.
den där känslan jag fick när vi inte hade setts på ett tag, inte ens pratat sen helt plötsligt var du där, du rörde vid mig och jag fick de där underbara saknade pirret i magen,det kändes som om det var den bästa dagen  i mitt liv.
jag trodde inte det skulle bli du och jag igen men det är det och ja är så sjukt tacksam för det!.När vi gjorde slut kunde jag verkligen inte glömma dig , jag försökte men varenda plats jag besökte påminde om oss två.känslan av att få ligga bredvid dig om nätterna och bara hålla om dig. kan inte beskriva den känslan , den är så underbar.
jag är så sjukt lycklig älskling för att det löste sig och för att det är vi igen. jag älskar dig jonathan nu och föralltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0