få bort det

snälla få det här att försvinna, jag orkar inte mera, snälla.
vet inte hur många år sedan som dom sa att de skulle komma ett botemedel och som jag
väntat!, men inte ett skit händer, jag är trött på de här, jag orkar inte. jag orkar inte tjat om att
ta blodprov och att man blir inlagd på sjukhus om man har för höga blodvärden, jag hatar sjukhus, hatar
lukten!och blir bara ledsen när dom säger så. jag vet att när folk tjatar på mig så vill dom bara hjälpa, men det är svårt, jag orkar inte, det är jobbigt
att se sig själv så här, att mäta sig med alla andra och känna sig så onormal gämfört med alla andra komisar.
jag skäms över mig själv och det gör så att jag mår jätte dåligt. jag är trött på sprutor i magen och i låren, trött på att ta stick i fingret! jag har fula märken på både lår,fingrar och magen, det gör ont. jag har svårt att visa mig själv pga märken , jag försöker värkligen , men jag har stått ut med de här sen jag var 8 nu och ja börjar verkligen tröttna , jag vill bara känna mig som alla andra, slippa ta sprutor och äta när ja vill utan att behöva bry
mig om vad ja stoppar i mig.jag kommer inte ens ihåg hur det var när ja inte hade diabetes, skulle vilja slippa det iallafall för en dag och bara ta det lungt. snälla få bort det här jag orkar  snart inte mera :'(

Kommentarer
Postat av: JuliaLindberg

Denice, de kommer bli bättre.

Älskar dig!

2012-01-11 @ 21:24:11
URL: http://juliiiaemmaliiindberg.blogg.se/
Postat av: ebba

du ska vara nöjd och stolt över dig själv denice, de är inget vi andra lägger märke till!

du ska se att de kommer försvinna gumman!

ta hand om dig! ♥

2012-01-12 @ 21:57:07
URL: http://ebbbatallgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej ursäkt mig men vad heter den där "blåa pennan"???

2012-01-19 @ 12:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0