stockholm

har haft riktiga toppendagar på sistone. vart en massa med hanna och pont. 
igår var jag till stockholm med hanna,gustav och pont,riktigt mysigt!!! vi åt super 
god mat , shoppade en massa och fikade, jag och gustav hann inte med att äta på max :(
men det får vi ta en annan dag. sen på kvällen stack jag och pont på partyy som inte va så kul
, imorgon ska jag va med hanna iallafall tror vi skulle ha tacho mys? :)  
men nu ska jag hoppa ner i ett varmt bad wohoo. 
 
 
fick dåliga bilder från kameran så tog shortsen från google. men det här vi lite av det jag köpte iallafall . supernöjd :) 

Kommentarer
Postat av: jennifer

snyggt!:D

2012-08-08 @ 16:23:18
URL: http://creameme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0