rensat garderoben

hej, nu är det så här att jag har rensat ur min garderob och hittat en hel del saker som jag inte tycker är nödvändiga att ha kvar.så nu tänkte ja sälja de, endast använda fåtal gånger så om ni hittar nått ni vill köpa så kan ni ju smsa: 0722997730

rosa jeans klänning eller hur man ska säga. storlek 36. 40 kronor




en vit klänning som jag aldrig använt. 50 kronor storlek small





svart klänning från hm . 30 kronor storlek 36

blått linne från jc storlek xs . 50 kronor

bara att höra av er om ni vill ha nått :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejhej!

hur ska man betala om man vill köpa något?? :)

Sugen på den genomskinliga skjortan :)

2012-05-10 @ 20:10:20
URL: http://hannaloviisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0